1. Conditii de garantie: Produsele pe baza denumirii comerciale, a codului si a numarului unuc de serie S/N beneficiaza de garantie in termenul specificat pentru fiecare in parte, termenul de garantie calculandu-se de la data facturarii fiecarui produs in parte.
- Produsele defecte impreuna cu accesoriile si cu documentele specificate la punctul 2. vor fi predate fizic sau vor fi trimise prin curier la sediul nostru situat in Bucuresti Str. Vasile Lascar nr 143 parter sector 2. Exceptie fac produsele de la punctul 7.
- Durata medie de utilizare este de 5 ani.
- Repararea sau aducerea in stare de conformitate se face in termen de 15 zile calendaristice de la data receptiei produsului in RMA.
- Solutionarea produselor trimise in garantie se va face prin urmatoarele metode in ordinea afisata: reparare, inlocuire sau daca cele doua metode stipulate mai sus nu sunt posibile prin stornare. In caz de stornare pretul initial aferent produsului va fi virat intr-un cont bancar indicat de client.
2. Obligatiile clientului. Pentru a putea beneficia de garantie este obligatoriu sa prezinte factura fiscala (copie sau original) certificate de garantie (copie sau original), cutia si toate accesoriile originale, seriile produsului Seial Number S/N, sigiliile produsului pastrate intacte.
- Sa alimenteze echipamentele doar de la o retea electrica prevazuta cu impamantare si in limitele de toleranta prevazuta de producator.
- Sa foloseasca doar elementele si cablaje originale.
- Sa asigure si sa raspunda de integritatea produselor la transport.
3. Obligatiile prestatorului. Sa repare prin mijloace proprii sau sa trimita produsele defecte in service-ul producatorului. Sa inlocuieasca produsele sau sa storneze facture de vanzare daca produsele nu pot fi reparate sau nu mai exista echivalent.
4. Cauze care determina anularea garantiei. Identificarea urmatoarelor: defecte fizice, lovituri, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite, etichete sau sigilii deteriorate, indepartate sau modificate, produse utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperature si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice,etc.) setari sau instalari incorecte, surse defecte, folosirea de prize fara impamantare, patrunderea de lichide, metale sau alte substante, in interiorul echipamentelor, interventia meacanica sau plastica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitor componente in timpul functionarii echipamentelor, virusari, rescrieri de BIOS, modare placi video, precum si produsele pentru care s-au folosit incorect programele de instalare sau au fost folosite drivere sau programe piratate. De asemenea duc la pierderea garantiei instalatarea sau punerea in functiune a produselor de catre persoane neautorizate.
5. Postgarantie: Dupa terminarea perioadei de garantie produsele beneficiaza de reparatii contra cost. Costurile aferente transportului, identificarii defectelor, testelor si reparatiei sunt suportate integral de client.
6. Alte inforamtii importante. Timpii de nefunctionare din cauza lipsei de conformitate aparute in cadrul termenului de garantie prelungeste termenul de garantie legala de conformitate si cel al garantiei comerciale si curge dupa caz, din momentul la care a fost adusa la cunostinta vanzatorului lipsa de conformitate a produsului sau din momentul prezentarii produsului la vanzator/unitatea de service pana la aducerea produsului in stare de utilizare normala si respectiv al notificari in scris in vederea ridicarii produslui.
- Produsele de folosinta indelungata defectate in termenul de garantie legala de conformitate atunci cand nu pot fi reparate sau cand durata cumulate de nefunctionare din cauza deficientelor aparute in termenul de garantie legala de conformitate depaseste 10% din durata acestui termen la cererea consumatorului vor fi inlocuite de vanzator sau acesta va restitui contravaloare lor in bani.
- Produsele de folosinta indelungata care inlocuiesc produsele defecte in cadrul termenului de garantie vor beneficia de un nou termen de garantie care curge de la data preschimbarii produslui.
- Vanzatorul nu raspunde pentru datele sau pentru parolele lasate de utilizator pe suporturile magnetice SSD BIOS Telefon etc. Jn cadrul procedurilor de service aceste date sunt automat sterse.
7. Servisarea produselor cu arantie direct la producator. Orice produs comercializat de Concept Store Distribution SRL care vine insotit de certificate de garantie al producatorului se supune procedurii de lucru indicate in acel certificat si se repara/inlocuieste numai in retelele de service aflate in certificatul de garantie al proucatorului. In aceasta situatie produsul defect impreuna cu toate documentele, accesoriile si ambalajele originale solicitate la punctul 2.